New In: Love or Hate?

Sandheden om Ariels Fashion Shoot

Hvis I som jeg følger med i nogle af de “store” danske blogs, har I kunnet se bl.a. Acie og Katrine modtage fine, hvide bluser fra kendte designere som Acne og See by Chloé som en gave fra Ariel. Tøjet har angiveligt har været igennem den store plet-tur, været en tur i vaskemaskinen og er efterfølgende blevet fin og hvid igen.

Det er selvfølgelig alt sammen et reklamestunt, men Ariel giver altså også os almindelige mennesker mulighed for at vinde en af disse designerbluser – man skal bare blive fan på Facebook, ramme en bluse med noget snask og vupti, så har man vundet! Og det er skam fine mærkevarer….

Bortset fra at det er det ikke. I hvert fald meget få af dem er. Jeg blev lidt forvirret over, hvor ofte folk syntes at vinde og kiggede derfor konkurrencen efter i sømmene. Det er ikke alle bluserne, der er mærkevarer. Meget, meget langt fra faktisk. Du skal være rigtig heldig hvis der – når det altså endelig bliver din tur, for køen er lang! – er en designertop på snoren, at den kommer forbi de 30 sekunder, det er din tur, og du rent faktisk rammer den. De fleste vinder bare en tilfældig hvid t-shirt, mig selv inklusiv. Øv. Jeg havde sådan sat næsen op efter at sigte efter en fin Acne-skjorte.

Men i sidste ende er det nu alligevel mig der vinder. For jeg får måske kun en tilfældig pudseklud t-shirt ud af det, men det er stadig mere end Ariel får ud af det, for jeg kommer med garanti aldrig til at købe deres produkt!

   

4 kommentarer

  • Ha! Ja, jeg fik også sådan en fesen Hummer-top ud af det.

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Jeg vandt faktisk en undertrøje, hvor der stod den havde en værdi på 800 kr. Den der kom med posten var fra HM og kan nok ikke have kostet mere end 70 kr.. Rimelig sølle 🙁 Nå men jeg kom bare lige til at se dit indlæg ude i arkivet, fordi jeg lige researcher til mit link love indlæg <3

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Hej Liselotte, tak for din kommentar. Jeg synes, Ariel skød sig selv lidt i foden ved den her kampagne – dels ved de mange tekniske problemer, og dels ved at være uærlige på den måde.
    Og jeg tror, de får virkelig mange klager, når folk begynder at modtage deres bluser og ser, at de ikke er mærkevarer.

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Du er en klog pige, der har fanget essensen af reklame, der bare ikke virker, fordi de undervurderer deres kundegruppe.

    Det var et rigtig godt indlæg.

    Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

New In: Love or Hate?